Thursday, August 31, 2006

cinderella

the most beautiful words...

je t'aime parce que vous êtes beau, ou êtes-vous beau parce que je t'aime ?
Est-ce que je faisant crois je que voient dans vous une fille suis trop beau à être vraiment vraie ?
Est-ce que je vous veux parce que vous êtes merveilleux, ou suis vous merveilleux parce que je vous veux ?
Êtes-vous l'invention douce du rêve d'un amoureux ou êtes-vous vraiment aussi beau que vous semblez ?

in english for those who don't read french

Do I love you because you're beautiful, or are you beautiful because I love you?
Am I making believe I see in you a girl too lovely to be really true?
Do I want you because you're wonderful, or are you wonderful because I want you?
Are you the sweet invention of a lover's dream or are you really as beautiful as you seem?
from the broadway musical cinderella

No comments:

Related Posts with Thumbnails