Friday, January 11, 2008

About Siti's Birthday

Happy birthday Dato Datin Seri Hajjah Siti Nurhaliza (fuhh panjangnya)

Malam tadi bertempat di La Meredian Kuala Lumpur, rakan taulan dan yang tersayang telah sama sama meraikan majlis Hari Lahir Siti. Majlis tersebut telah diserikan oleh rakan rakan artis dan rakan rakan peribadi serta keluarga Dato Siti sendiri. Apa yang saya amati, guest list Siti amat personal sekali. agak sesak juga majlis malam tadi dengan para jemputan.

Makanan secara buffet juga meriah dengan pulut kuning dan rendang yang superb! dimana saya, Atilia dan Ariff makan dengan banyak nya... ahahaha kesian juga yang datang lambat tu sebab nampak gayanya semua orang yang datang awal serbu pulut kuning dan rendang sampai habis. antara yang wajib terhidang ialah Strawberry bersalut coklat kegemaran Siti.

Antara tetamu yang hadir ialah, Chef Wan, Syafinaz, Fazli Zainal, Julidza Adlizan, Fasha , Cikgu Fatimah Abu bakar and her beautiful daughters, Que Haidar, Sy Sahira and her hubby dan ramai juga lah. Abang Aznil yang datang sebagai tetamu diminta oleh Siti tolong mengendali segmen 'karaoke' huhuhu but saya tabik ngan abang Aznil... he's really good and very entertaining. warga kerja P Ramlee the Musical juga ada, Zahim, Sean dan Maya.

It was a pleasant night out with malaysia's darling. warga keluarga Siti dan SNP juga amat prihatin dalam memastikan tetamu selesa walaupun hujan. terima kasih Rozi (i know u r reading this heheheh)

Ada banyak lagi gambar di facebook saya dan cheddgraphy, sila silalah jengok tengok ye! Happy Birthday Siti!

more photos on my facebook and cheddgraphy

1 comment:

defoo said...

Chedd, checkout http://amp.channelv.com/infinatez and tell us wat u think. Ada our teasers there. Our singles will be out by Feb insyaAllah ^_^

Related Posts with Thumbnails