Saturday, July 28, 2007

about having time out...

aduh!! semenjak habis URMI sampai today belum ado masa untuk bergumbira lagi. Kerja,. Kerja. kerja but happy berkerja

baru malam semalam dapat time out sekejap. sempat meluangkan masa dengan ensemble My Name Is Remy dan survivors Star Maker boot-camp makan - makan happy sakan di majlis pembukaan Restoran baru Datin Seri Tiara The Borneo Rainforest Café @ Sunway berhadapan dengan hotel sunway resort and spa

kite orang makan sakan sebab semua sedap! bukan puji sebab saya akan berkerja untuk Tiara dalam My name Is Remy tetapi puji sebab memang sedap. tak percaya tanya Pat yang makan sakan dengan penambahan berkali kali(hahaha)... paling saya suka nasi dagang. nasi kerabu pun sedap. umai pun sedap, ketam bakar dan kerang bakar pun sedap (eh eh macam advertisement pulak)

anyway semua sedaplah... tak caya tanya sama SM, megat, sabrina hassan, bebudak luscious dan Infinatez (gangstars) , DJ suria Azrol juga para jemputan lain yang hadir seperti sofea jane, juliza adlizan dan Datuk Siti Nurhaliza! yang datang bersama suami masing masing (motif utama saya tulis nama nama ini adalah untuk memberitahu mereka mereka yang dijemput tapi tak datang untuk merasa jealous) hahaha

ok cukup advertisement untuk malam ini.... tengah sibok kemas rumah sebab esok family nak datang... perutku penuh makan sakan tapi takpe esok rehearsal Remy boleh joget sampai pengsan

Indulge your senses in the thrill of the wild outdoors while you feast under the stars at the cleanest, funkiest eatery in town.

Over 100 of the best Malaysian delicacies, from grilled crab, lamb chops and baked oysters to nasi kerabu, otak otak, char koay teow, nasi lemak and laksa Sarawak.


Borneo Rainforest Café @ Sunway,

(Opposite Sunway Hotel & Spa)

Persiaran Lagoon, Bandar Sunway,

46150, Petaling Jaya,

Selangor


(apasal bila aku baca balik post aku ini macam aku menulis sedang mabuk je padahal aku cuma minum coke dan sprite 10 gelas je... hmmm dah pukul 4 pagi! patut pun! ngantuk rupanya aku ... alamak!! rumah messy lagi!!!)

No comments:

Related Posts with Thumbnails