Wednesday, November 21, 2007

about anugerah skrin 2007

telah tiba! telah tiba masa! malam gemilang
anugerah! seniman dan wayang gambar!


Pagi semalam, bertempat di Ballroom Hilton Sentral KL, kitaorang ada show. show untuk press conference Anugerah Skrin 2007. Istimewanya Anugerah Skrin ini tahun, Drama komedi lakonan saya, Keluarga Adam ade ade aje dicalonkan dalam kategori Komedi Bersiri terbaik.
.
Tetapi kehadiran saya kat situ bukan sahaja untuk pencalonan tetapi juga sebab kami buat preview untuk persembahan pembukaan malam anugerah itu nanti yang akan Live diTV3 Dec 14th nanti. Antara yang terlibat nanti ialah, saya, zana dan nadia Luscious, Zeqhty dan ramai lagi dibawah koreografer Pat Ibrahim. kebanyakan nya terdiri dari ensemble P Ramlee the Musical . Nantikan persembahan kami itu malam dan harap harap insyaalah Keluarga Adam menang. jangan lupa undi ok!
.
Drama lakonan Nadia Emil Emilda juga dicalonkan. Ramai juga yang hadir tadi dan ini ada sedikit gambo gambo antara yang sempat saya snap sebab tak cukup masa nak snap untuk tatapan anda semua. and as usual all photos posted are KLIKable
.
p/s: sape tengok drama misteri Jalan Simpang Burung kat TV3 2 hari lepas? dah 5 kali ulang tayang you!
.






antara gambo yang sempat saya ambik
photograhy by chedd eddie yusoff

No comments:

Related Posts with Thumbnails