Thursday, October 25, 2007

about Gala Night and my little mishap...

para tetamu, Datuk Seri Effendi dan PM. (gambar eja)

Executive Producer, Datin Seri Tiara taking a bow (gambar eja)

my final scene as Sukardi. "Perpisahan Sukardi" selamat tinggal sahabat.. (gambar eja)

ramlee kecik 2 : syafie (mukhsin)



malam semalam was the gala Night for our PM dan antara yang hadir malam semalam menyaksikan persembahan kami ialah anak Allahyarham Tan Sri, pak Nasir juga anak anak angkat Tan Sri, Sazali dan Sabaruddin (antara yang saya nampak di skrin belakang pentas ) juga dengar cerita, pak Aziz Sattar serta pak Kassim masdur juga ada dikalangan para penonton semalam . apa agaknya perasaan Pak Kassim melihat wataknya dilakonkan oleh si Leslie tu. huhuhu. adik saya dari AF5 si Aizat juga ada dikalangan penonton semalam.
.
segalanya berjalan lancar malam semalam cuma part saya je agak kureng sedikit semasa saya mahu mula menyanyikan lagu Perjalanan Bintang dimana tak tahu dimana silapnya, saya termasuk lambat sedikit tetapi selepas itu semuanya terus lancar. harap malam ini lebih baik. insyaalah.
.
seperti yang anda dapat perhatikan , saya jarang update. ini kerana saya agak sibuk kebelakangan ini. tetapi saya janji saya akan cuba update selalu. dalam pada itu kalau anda ingin lihat gambar gambar belakang pentas silalah tengok album Multiply saya :)
ada banyak gambar disebalik tabir disitu...
.
oh btw, kalau nak tengok wajah wajah, saya, Datin Seri Tiara, Sean, Melissa, Adlin dan Liza Hanim sila silalah beli majalah STYLE keluara
n November sebab kami ada didalam issue tersebut bercakap tentang P Ramlee dan muzikal.


3 gadis (Baby Arin, Nadia dan Ruzana luscious) bersama Junaidah (Atilia)


Junaidah (Atilia) dan Saloma (Liza Hanim) gaduh senduk garpu huhuhu

sebab mereka gaduh adalah kerana Atilia cakap Pasembor Liza tak sedap sampai tersembor keluar mulut huhu (gurau je)

before act II, Rafique Infinatez, Me, Nita (ex-malaysian Gymnast) dan Azrol (ex-SuriaFM DJ)

1 comment:

Anonymous said...

Hai Chedd, sy pun ada di IB semlm (Wed/24.10.07). Mmg satu 'naskah' yg hebat & tahniah watak anda mmg digemari 'SUKARDI'. P Ramlee The Musical menyebabkan saya semakin mengingati beliau & menyebabkan sy memahami erti hidup seorg SENIMAN.Satu NASKAH yg cukup HEBAT.

-garbina, gombak-

Related Posts with Thumbnails