Monday, October 29, 2007

about not working... bored

Hari ini hari ithnin... bagi ramai orang hari mula kerja, tetapi bagi kami warga kerja P Ramlee The Musical, ini hari cuti. maybe bagi sesetengah orang akan bergumbira sebab dapat cuti tetapi tidak bagi orang yang "gila panggung" macam saya.-.
.
Bosan juga ini hari tak dapat buat banyak benda best. benda 2 yang saya dapat buat semua nya benda boring... clean the house, keluar duit bayar bills, dan lepak kosong . I called kawan2 lain semua busy sebab Ithnin memang hari busy... bosan punya hal , ini hari aku pusing the whole of One Utama 2kali... beli kasut nike (lagi!).
.
Ada juga yang tertanya kenapa ador gambo mukhsin dalam post saya yang sebelum ini. Untuk pengetahuan you-you all , ketiga-tiga watak Kecil untuk ramlee, sukardi dan azizah dilakonkan secara berganti- gantry supaya they all tak letih- Gabungan pertama adalah Mikhail Merican, Wan Ramzizul Zaimi dan Rachel Wesley (LG MyStarz) manakala gabungan kedua adalah Mohammad Syafie Naswip (Mukhsin), Emeer Iskandar(LG MyStarz) dan Nurazliana Haslin binti Rusli (Lynn).. Ok lah, nak tido, esok saya story-morry lagi ok!.
MyStarz LG Rachel Wesley sebagai little azizah

LG MYSTARZ's Emeer Iskandar and Mukhsin's Mohd Syafie Naswip as little Sukardi & little Ramlee

Miss Malaysia/World 1991 Samantha Schubert who i acted with in URMI earlier this year.


Cikgu English AF5, abang Khairul Najmi

pemuzik2 handalan indonesia dibawa oleh Maestro Pak Erwin Gutawa

No comments:

Related Posts with Thumbnails