Wednesday, August 08, 2007

about Remy's script reading...

Yesterday and today we all buat pertama kalinya dengan full ensemble and cast buat script reading penuh Act 1 dan Act 2 untuk Remy... Kisah P Ramlee. Seronok ada, takut pun ada jugak hehe. material untuk musical ini amat sensitive sebab ianya menyentuh perihal seorang seniman agung dan harus ditangani dengan berhati hati dan kami rasa, sebagai hiburan dan insyallah, penyambung kesinambungan cerita seniman agung, segalanya akan berjalan lancar... Paling best bila dapat rasa berlakun dengan watak watak utama buat pertama kalinya. Sean, Liza Hanim, Melissa semua ada.

hari ini lagi best sebab Megat Sharizal dapat join us (all this while dia sibuk dengan play dia lagi satu dekat KLPac) and Megat yang sememangnya peminat nombor satu Datuk Siti Nurhaliza, begitu tersipu sipu dan Glowing dia punya face sebab dapat dengar Siti nyanyi tadi.... (Sebenarnya memang ramai lagi yang teruja termasuklah aku sendiri sebab dapat dengar Siti nyanyi LIVE tanpa mic dalam jarak dekat) baik lelaki mahu perempuan, semua teruja kerana memang suara dia seedaaappp... tak sabar rasanya nak naik pentas...

All Malaysian Bloggers Project

5 comments:

Anonymous said...

Best!!!

Chedd eddie Yusoff said...

apa yang best tu defoo??? best kene geletek ker muahahahahaha

laaarrriiiikkk!!!! (eh apasal aku nak larik??? ini web aku... huhuhu)

Anonymous said...

Awas ko Chedd!!!

Anonymous said...

Hi Chedd,

Saya Radiah dari Singapura dan saya teringin sekali untuk membeli tiket ke musikal Remy...Kisah P Ramlee. Saya dapati lelaman ticket2u.biz hanya membolehkan org Malaysia untuk mendapatkannya. Jadi, ada tak cara yang tertentu untuk saya mendapatkan tiketnya?

Chedd eddie Yusoff said...

try calling the 24 hrs hotline at +603-2091 1666 maybe they will have solution for you

Related Posts with Thumbnails