Saturday, April 14, 2007

about the unlucky getting more "unluckier"

arrghhhhhhh!!! what a torture ! have you ever experience bad spells one after another? just yesterday i lost my diamond, today something bad happens. my beloved tabletPC succumbed to old age today/kena petir. just got back from work when my house alarm trigger by the heavy thunder storm and upon walking into my room, my HP TC1105 tabletPC is... dead.

i didn't even manage to say goodbye (properly backup files) alamak... kena buat keluar benda benda tak patut (banyak sangat sebab tu kena panah petir kut) dari HD sebelum hantar servis tengok tengok kalau diaorang boleh kasi hidup balik.

the tabletPC has been with me for 5 years already. been together alot and i am sad kalau kalau dia tak dapat diselamatkan. nak ngangis rasanya.

nasib baik my Media Center PC ada. kalau tidak mati aku... ooit?! dah dekat 6.30pm... kena siap sekarang sebab nak pergi tengok adik adik aku perform. nanti nak balik awal sebelum lagu menuju puncak malam nanti takut sedih tengok sorang lagi adik aku keluar.

No comments:

Related Posts with Thumbnails