Monday, April 16, 2007

about the "unluckier" getting EVEN MORE "unluckier"

dia dah buat dah... ya Allah apa pula dugaan yang kau bagi kat saya ni... tawakkal je lah. Dalam aku nak ke Maybank nak buat ATM baru, buku bank aku pulak hilang tah kemana. yang peliknya selalunya buku buku penting begini selalu aku simpan satu tempat tapi inilah dugaan, bila kita nak cari... dia menyorok pula. dah lah duit cash cukup makan je... macam mana nak keluar duit dari bank ni... TOLONG!!!

Mengenai pemilihan lagu adik adik aku di AF5, cukup menarik... ada dua tiga killer songs minggu ini... ada drama dan semestinya nostalgia minggu ini. kalau salah buat, mati... hmmm. kenapa lagu bonus diberi yang sebegini? apa motifnya??? awas... jangang sampai ada perpisahan sudah... tapi yang penting... menari lagilah diaorang minggu ini hehe. lagu bonus ini aku masih ingat masa mula menapak di KL dulu... selalu awas... (nak tau lagu lagu minggu ini tengok Diari pukul 9 malam nanti)
for more on Akademi Fantasia :: Klubbkidd, MrManager, SultanMuzaffar or Official AF5

5 comments:

Amelia said...

huhuh...sedey btol~ hehe..hi chedd!! lama tka jumpe...last time bile jumpe beday Vince...ehehe..yg nyanyi greatest love tu. hehe...sabo je la..dugaan dlm dunia ni apa je la kan.. hehehe.. be strong! :)

Chedd eddie Yusoff said...

thank you dear... nak buat macam mana lagi sabar je lah...

Amelia said...

hehehe..be strong..ahaha...sedey je dgr citer diamond u ilang gak..pastu atm card..uish~ byk nye dugaanmu.. =_=

klubbkidd said...

cak!!! tompang lalu!

Chedd eddie Yusoff said...

sila aila kan ... nak berkampung pun boleh hehe

Related Posts with Thumbnails