Wednesday, April 18, 2007

about menang atau kalah... tak kisah

habis je sessi pemanasan vokal pagi tadi... sementara menunggu si raimee yang tak kunjung tiba, aku ajak adik adik AF5 aku main Musical Chair ala AF with a twist. instead of a chair, kami guna bantal duduk yang bersepah sepah dekat dance floor tu. lepas tu, orang yang terkeluar itu harus memberi tahu perasaan mereka yang tersingkir dengan pergerakan dam mimik muka yang over. seperti biasalah... yang terlebih over memang terlebih lebih lah dan yang simpan akan terus simpan. siHeliza... simpan tak keluar langsung. hmmm esok aku kena kasi up skit bebudak ni.
.
nak tau sapa menang... tengok malam nanti kalau keluar diari... ada hadiah dari admiral. dan yang kalah pada pusingan akhir tu aku kesian sangat... semangat sangat ni nak menang tapi tetap kalah sebab yang menang kaki panjang. kalau tengok diari Extended dekat AF Xtra mesti korang nampak muka aku cuak sebab kesian tengok yang tak menang masa last round sebab dia ni berlari letih tapi tak menang. takpe esok aku bagi hadiah sampingan untuk urut urut otot yang letih tu.
.
tapi yang best tu dia kata kat aku "tak pe abang chedd, at least saya dapat exercise sikit" ala kesian... untuk kamu esok ada "luck" ok? meow...

1 comment:

bRed said...

semangat!!! hohoho

hmmmm best giler blog hang.. sorry la .. must have slipped my mind, x pon x sempat check it out.. I thought U only update ur friendster blog... tue yg malas nak link kat friendster blog ... kot la..

tapi xpe .. I like ur blog.. nanti i become ur regular readers k? sampai ko muak tengok muka aku hohoho

Related Posts with Thumbnails