Thursday, May 10, 2007

About 6 - 1 - 2 = three


The morning today was a bit weird for me, first of all I woke up slightly later than usual because I am less one alarm clock. Why? Having updated my XP Media Center PC to Vista last night, I found that the MP3 alarm software that used to wake me in the morning no longer works, it used to take 4 alarm clocks to wake me up (my PC, my HiFi, my mobile phone and my alarm clock) now with less one wake-up alarm, I need some adjustments to waking up . Yes, it's that bad! Aku memang jenis tidur mati...
.
Left my house in Damansara 25 minutes later than usual, realized I left my mobile phone 5 minutes into my drive... U-turn balik rumah.
.
The traffic today is somewhat very kind to me as I arrived at the Akademi only 15 minutes later than usual only to be greeted by only 5 students. Eh? Mana lagi sorang?
.
The mood today is worst than last monday ... Budak budak ni takut kut because today is hari pembentangan kerja di depan trainers. Minggu ini minggu kritikal buat semua... Masing masing ada 5 lagu, lagu individu, lagu duet, dua lagu bonus dan lagu Menuju Puncak... Banyak tu! Even more critical because this is the final week before the final performance. To be voted out this coming Saturday would be such a BIG bummer! Itu yang Shawal luahkan pada saya pagi tadi. Kedudukan dan tempahan untuk ke final terletak sepenuhnya pada pengAFundi di luar sana... Saya cakap pada dia, keluar atau tidak, itu bukan masaalah dia, yang penting buat yang terbaik...
.
Mood baik atau tidak, sakit atau tidak, kerja tetap kena buat. Tapi bila dah jadi boring macam ini, sunyi macam ini, nak buat apa lagi? Buat bising lah! Hehehe nyanyi lagu sendiri, nyanyi lagu orang, caras lagu orang... Hahaha lantaklah asal happy.
.
Diakhir kelas saya pagi tadi , apa yang saya tulis sebagai tajuk blog ini jadi kenyataan. Kenapa? Kena lah tengok diari malam nanti.
.
So far pagi saya agak pelik sikit... How's your morning?


6 comments:

Anonymous said...

Chedd..
Skarang saya tahu maksud tajuk blog..
Harap2 Mila x sakit teruk mcm Aswad..

AFUNDI MILA
Go Mila Go

Lufias™ said...

hi abang chedd. how are you?

hmmm my morning sucked a bit..heheh, bangun awal for class, walked to class, sat with my frens then kena announced no lecture! hahaha i could've slept in..hehe

anyways..all the best to you!

Aziya said...

aziya tetap sibuk dengan praktikal.... hehehe.. tomorrow maybe happy sikit.. because it's my birthday...

Anonymous said...

brO,

do you agree if we have MAGNIFICIENT 6 into finals?

It would be great coz we're gonna have 3 boys + 3 girls perform harmoniously together...

i wish my dream will come true..hahahahaaaa...

have a nice day brO...

Anonymous said...

an excellent morning for shano fans... hahaha, dgn tersasulnya, ngan kedekut selipar nya, dgn tertulis nama org tu kat kertas liriknya...

aduh laaa... bak kata sorang lagi yg kat luar tu (masa tgh goreng cekodok sesama) "sabar shawal, sabar"... tinggal 1 minggu je lagi...

ps - abg chedd I wonder if you know anything about scene tendang2 kaki bawah meja masa breakfast friday 2nd week? it happened right in front of you.

Anonymous said...

morning chedd!

sedih la chedd....dah 2 hari have not been able to watch xtended diari.....asyik2 kuar terdapat kesilapan teknik :(

boleh tak chedd bagi tau org astro/production crew af tu....

frust la kan?? kita dah subscribe nak enjoy tgk tapi takleh pulak :((

thnx chedd :)

Related Posts with Thumbnails