Tuesday, May 01, 2007

about pantun and paintball...

Ingat tak dalam blog saya sebelum ini yang saya kata saya geram sebab tak dapat join acara pagi ahad? Kengkawan tengok Diari malam semalam kan? PaintBall! Geram aku! Favorite tu.
.
Minggu ini seperti yang sedia maklum tugasan telah diberikan kepada mereka, antara favorite songs yang saya akan tunggu ialah dendangan Shawal dengan lagu Kaulah Segalanya, pertama kali saya dengar lagu ini pada 2004, saya jatuh cinta pada lagu ini. Banyak kali jugalah saya bawa lagu ini semasa dinner functions. Kali ini saya nak tengok Shawal menjiwainya pula... dengar kata Abang Anuar Zain bawa lagu ni sedap...
.
Kalau anda perasan, minggu ini lagu tak lagi dipilih oleh pelajar tetapi diberi. Kalau anda perhatikan lagu/tugasan yang diberi kebanyakannya kena dengan jiwa masing masing dan ada yang terpaksa membawa lagu yang jauh dari comfort zone mereka... Macam si Heliza, nak tengok dia head-bangingn lagu Ella? Dafi nari sync ke tak sync dengan Nsync? Tunggu Sabtu nanti.
.
Pasal jual beli pantun tu pula semuanya secara spontaneous sebab masa sessi panas badan semalam teringat saya akan pantun pantun malam konsert dan yang paling terngiang dalam kepala, pantun Shawal, jadi saya jual lah pantun saya pada dia.
.
Oh lupa pulak nak cakap, ramai yang tuduh saya melalui sms dan email yang bahawasanya saya yang sorok kasut kiroro tu.. Maaf, bukan kerja saya nak ambil dan sorok harta benda orang... Hehe...
.
Episode malam ini penting... apa tu Cikgu Syafi? Tengok jangan tak tengok...

4 comments:

Anonymous said...

dah jarang tengok diari...herm..herm...concentrate hikmah 3 lak

Anonymous said...

thanks so much abg chedd for sessi pantun tu... just love watching shawal squirms like that...

tapi budak korea tu (mcm dialogue dia ngan k. sherry, dia jepun saya korea bagus la) memang transparent laaaa

at one point naik kesian sgt pulak la, muka dia mcm nak menangis pun ada... but anyway, good job abg chedd

Chedd eddie Yusoff said...

dalam buat sessi pemanasan vokal tu tetiba teringat pantun dia...

pagi pagi kejar rama rama,
jumpa tikus didalam gua,
daripada boring buat benda sama,
sekali sekala kenakan shawal pula.

hehehe

Suhaila MS said...

he hehe....cian die...kena soal selidik guna pantun. bes la abg chedd nie

Related Posts with Thumbnails