Thursday, May 24, 2007

about dekna, fatin dan rizal...

I went out with Dekna and Fatin recently... saja, belanja adik adik aku makan makan kat Hartamas Square...makan tomyam, seronok tengok adik aku yang dua orang ini layan jelingan mata peminat ... penuh orang kat situ masa itu. Tujuan saya bertemu kerana saya rindu, lama tak bertanya khabar, inilah kali pertama saya bertemu mereka selepas mereka terkeluar kerana masing masing busy. they look happy, masing masing sibuk mentelaah lagu semasa makan sebab masing masing ada show masing masing, alhamdulliah sebab mereka ada kerja juga walau terkeluar lebih awal.
.
Dekna sekarang makin meletup katanya, baru last week perform dengan Mawi, ada lagi dinner dinner show yang dia dapat dan banyak betul cerita dia keluar paper... kebanyakannya pasal bab dia dengan rizal. kesian Dekna, semua orang nak bertanya sama ada betul atau tidak cerita dia dan Rizal bercinta... Saya juga bertanya khabar Fazli (tunang Dekna) dia jawab semua OK. Dia dan Rizal memang tidak lebih dari kawan. kalau kengkawan nak tau, dia dan Rizal tak lebih dari kawan seAkademi.
.
Bertanya pasal website/fanblog, Dekna dan Fatin kata ada juga mereka membaca tetapi tidak tahu nak baca yang mana satu sebab banyak sangat... selalunya mereka baca yang dilaman rasmi dan cari.com.my Oklah sampai disini dulu sebab hari ini saya ada interview with Malay Mail for URMI/Tempest, naskah terakhir Shakepeare yang diadaptasikan ke pulau Bali dan bakal dipentaskan di Istana Budaya 9th till 17th June .

tiga teruna cute (hahaha perasan)
Dan kepada peminat Rizal, ini pula gambar saya, Rizal dan peminat Mila, Jasmirizal Dean yang kami ambil di stadium Putra Bukit Jalil semasa Konsert Final AF5 yang lepas. kenapa kami buat muka camtu? hehehe... sebab saya suruh lah ala ala kelas permanasan saya pagi pagi diAkedemi... rindulah pulok... kalau anda ada gambar gambar kami, boleh emailkan kepada saya tak?



7 comments:

Anonymous said...

hi chedd..
i think noni's official website is..
www.nonifc.com

Suhaila MS said...

assalamualaikum...

waaa...abg chedd jumpe dekna ngan fatin...

fatin makin cumils. cian dekna, apa la dorg tuh nak syibuk2 pasal dekna ngan rizal tuh lg...dah bgtau sekali tuh dah la...tak gak puas hati.

ishhh tak paham la....

Niway....all the best utk mereka....

(^_^)v

CAKES STUDIO said...

Assalammualaikum abang chedd..
suka la baca blog abang chedd ni... hehehe... anyway.. really miss nak tgk budak2 AF on diari.. and miss your class also.. suke tengok cara u handle the class.. something different ma...

anyway good luck to u...

kalau rajin mai la singgah blog saya... baru nak belajo2 memblogging.. hehehe..
(http://www.memorylynn.blogspot.com)

p/s: kim salam kat budak2 AF yang lain especially budak nakal a.k.a SHAWAL.. :p

Anonymous said...

thank you abg chedd tulis pasal adik2 AF5..renduuuu kat diorg... Fatin ni saya dah lama perati..muka dia mmg fotogenik kalo bgambo...cantikkk!!

Anonymous said...

hi chedd...dekna dan fatin aje ke, yg lain tak jumpa lagi ke..Noni ke, Diya ke...nak sgt tau citer terkini dorang ni...miss your classes tu...

Anonymous said...

hahaha! i'm wicked! my pic inside ur blog. thank u so much. hope to meet u again 1 day! the concert was so grand! "pada yg tgk bola malam tu, rugi besar!!!!"

Anonymous said...

erk.. alamak! tak perasan abg chedd ada highlight me as peminat MILA. hehehe kantoi... tp memang pun! thanks again

Related Posts with Thumbnails